کوتاهی مو در رشت

اگرچه امروزه بسیاری از خدمات زیبایی مانند کاربرد مواد شیمیایی، آرایش دائمی، فیشیال و پاکسازی پوست و دیگر مواردی که محصول دوره و زمانه مدرن هستند، بیشتر مورد توجه زیباجویان و حتی کارآموزان آرایشگری قرار می‌گیرند، اما هیچ کس در هیچ کجای دنیا نمی‌تواند ادعا کند که بدون انتخاب مدل مو مناسب، زیبا به نظر می‌رسد.به عبارت دقیق‌تر هر چقدر که یک میکاپ عالی روی صورت خود داشته باشید، با استفاده از تکنیک‌های کانتور و سایه‌زنی یا زاویه سازی و تزریق، فرم دلخواه صورت خود را پیدا کرده باشید و یا ایرادات چهره خود را رفع کرده باشید،  تنها در صورتی یک استایل شیک و بی‌نقص خواهید داشت که مدل موی درستی انتخاب کنید. به همین دلیل پیدا کردن بهترین سالن کوتاهی مو در رشت بسیار مهم است، زیرا مدل موی شما شخصیتتان را کامل می‌کند و ظاهرتان را ارتقا می‌بخشد.

بهترین سالن کوتاهی مو در رشت بر چه اساسی موهای شما را کوتاه می‌کند؟

اگر می‌خواهید تجربه بهترین کوتاهی مو در رشت را داشته باشید، باید بهترین سالن برای انجام این مهم را پیدا کنید. حال سوال اینجاست که بهترین سالن کوتاهی مو بر چه اساسی عمل می‌کند و چه مولفه‌هایی را در نظر می‌گیرد که بهترین نتیجه را بر جای بگذارد؟

آگاهی کامل از مو (موشناسی)

بهترین سالن کوتاهی مو در رشت باید متشکل از متخصصانی باشد که با انواع مو آشنایی کامل داشته باشند. نوع مو همان شکل موهای افراد را تشکیل می‌دهد بر این اساس موها می‌توانند صاف، موج دار، مجعد یا قلاب ‌دار باشند. به‌طور کلی ساختار مو از دو بخش تشکیل شده است:

کوتاهی مو حرفه ای در رشت

خود تار مو یا ساقه مو و فولیکول مو. ساقه مو خود از بخش‌هایی شامل قشر، سلول‌های اطراف و مدولای مرکزی تشکیل شده است.اما آنچه که شکل موهای فرد را تعیین می‌کند، شکل فولیکول مو است. به‌عنوان مثال، فولیکول مو برای موهای مجعد به شکل S است. سالنی که کوتاهی مو حرفه‌ای در رشت انجام می‌دهد، باید آگاهی کامل و دقیقی در این باره داشته باشد.

آشنایی با انواع مورفولوژی صورت

اگر گمان می‌کنید بهترین سالن کوتاهی مو در رشت جایی است که شما هر مدل مویی را به او نشان دهید، عینا روی سر شما اجرا کند، سخت در اشتباه هستید. باور کنید یا نه، وقتی نوبت به حالت دادن به موهای شما یا کوتاهی برای مشتریان می‌رسد، مهم است که کارشناس کوتاهی مو فرم‌های صورت را در نظر بگیرید تا جذاب‌ترین مدل مو را پیدا کند. به‌طورکلی 7 شکل اصلی برای صورت وجود دارد که در انواع بیضی، گرد، مربع، مستطیلی بلند، قلب، مثلث معکوس و الماس طبقه‌بندی می‌شود.

آرایشگاه عالی برای کوتاهی مو در رشت

آرایشگران آرایشگاه خوب برای کوتاهی مو در رشت درک درستی از تفاوت‌های ظریف بین این شکل‌های صورت دارند و وقتی تشخیص دهند که صورت شما پهن است یا باریک، بهترین ویژگی صورت شما را پیدا می‌کنند. مدل موی مناسب باید ایرادات صورت شما را بپوشاند و زیباترین ویژگی‌های چهره شما را برجسته کند. بنابراین اگر به شما اعلام کردند که این مدل مو مناسب چهره شما نیست، پافشاری نکنید، زیرا نتیجه خوبی نخواهید گرفت.

شناخت آناتومی سر

در بهترین سالن کوتاهی مو در رشت علاوه بر اینکه فرم صورت مراجعه کننده در نظر گرفته می‌شود، فرم جمجمه یا آناتومی سر نیز باید لحاظ شود. مدل سر زمانی اهمیت بیشتری پیدا می‌کند که مشتری به دلخواه یا ضرورت موی کوتاه از آرایشگر بخواهد. در این صورت فرم سر تاثیر بسیار زیادی در نمایش نهایی مدل مو خواهد داشت.

ابزارشناسی دقیق

آرایشگران حرفه‌ای، ابزار کوتاهی مو را جدی می‌گیرند و به طور دقیق می‌دانند که هر جنس مو در هر بخش از سر را باید با چه ابزاری کوتاه کنند، نوک گیری نمایند یا حالت دهند. آرایشگران یک آرایشگاه عالی برای کوتاهی مو در رشت از ابزارهای استاندارد و برند استفاده می‌کنند تا سطح کیفی کار خود را بالا ببرند. این ابزارها معمولا بدون حساسیت هستند و کاربرد طولانی مدتی دارند.

آگاه به علم پیتاژ

نمی‌توانید روی یک مرکز عنوان بهترین سالن کوتاهی مو در رشت بگذارید در حالی که کارشناسان آن بویی از روش‌های مدرن مانند علم پیتاژ نبرده باشند!  استفاده از قیچی‌های تیغه‌دار اوج هنر و مهارت یک آرایشگر را در عرصه کوتاهی مو اثبات می‌کند.

آشنایی کامل با تقسیم بندی‌های مو

تقسیم‌بندی یکی از قدیمی‌ترین شیوه‌های آرایشگران برای انجام کوتاهی دقیق موی سر است که هنوز هم در تمام دنیا رواج دارد. کوتاهی مو بر اساس تقسیم‌بندی قواعد خاص خود را دارد که یک کارشناس باید به آن مسلط باشد و با توجه به نوع مدل مو، تقسیم بندی مناسب را انتخاب کند. به عنوان مثال برای برش چتری، تقسیم بندی در یک سوم میانی پیش سر اتفاق می‌افتد، در حالی که برای اجرای دیگر مدل‌ها از تقسیم بندی‌های چهارتایی یا شعاعی استفاده می‌شود.

آشنایی با زاویه‌های برش

کارشناسان بهترین سالن کوتاهی مو در رشت باید با کوتاهی در زاویه‌های مختلف آشنایی داشته باشند. برخی از مدل‌های مو با برش در یک زاویه ایجاد می‌شوند، اما برخی دیگر از ترکیب و تلفیق چند زاویه به دست می‌آید. برش در زاویه باعث محو کردن خط کوتاهی می‌شود و فرم یکدست‌تری به موها می‌بخشد. به طور کلی آرایشگر با کوتاهی در زاویه صفر درجه، 45 درجه، 90 درجه، 180 درجه و… می‌تواند مدل پر، فارا، قارچی و… را به‌وجود آورد.

آشنایی و آگاهی کامل از مدل‌های مو زنانه

آرایشگر همیشه باید یک قدم از مراجعه کننده جلوتر باشد. دنیا مد و فشن، دنیای پویا و به‌روزی است که مدام در حال تحول رو به جلو است. اکثر مدل موهای جدید از ایجاد تغییر در مدل‌های کلاسیک به وجود آمده‌اند. بنابراین آرایشگران بهترین سالن کوتاهی مو در رشت علاوه بر اینکه باید تسلط کافی بر مدل موهای پایه داشته باشند، باید توانایی اجرای مدل‌های نوین و ترکیبی را نیز داشته باشند.

آشنایی با مدل‌های فاندامنتال

همانطور که پیشتر نیز گفتیم یک آرایشگر باید با دیدن سبک کوتاهی مو یک مدل مشهور درک درستی از تکنیک‌های به کار رفته و ترکیب آن‌ها داشته باشد. آشنایی با مدل‌های فاندامنتال یک امتیاز ویژه برای هر سالن آرایشی است.

تسلط به دیاگرام خوانی

پیرایشگر موی زنانه باید با استفاده از منطق ریاضی یا همان دیاگرام بتواند تقسیم بندی سر، زوایای انتخابی برش و به طور کلی شیوه درست کوتاهی را انتخاب کند. این یک مهارت برای آرایشگران بهترین سالن کوتاهی مو در رشت است که بتوانند در کوتاه‌ترین زمان بهترین مدل مو را اجرا کنند.

انتخاب بهترین مدل مو به چه عواملی بستگی دارد؟

برخی از ما پیش از انتخاب مدل موی مناسب برای کوتاهی ناچار هستیم ساعت‌ها تحقیق کنیم تا دریابیم که کدام مدل مو مناسب ماست. اکثر ما بر اساس سلیقه شخصی مدل موی انتخابی را برمی‌گزینیم بدون اینکه جنس مو،  فرم صورت، سبک زندگی و مواردی از این دست را در نظر بگیریم.

اما هیچ چیز بهتر از این نیست که یک سالن حرفه‌ای مد نظر داشته باشید که در رسیدن به نتیجه رضایت بخش به ما مشاوره رایگان ارایه بدهد و بتواند بهترین مدل مو را برای ما اجرا کند.

کارشناسان بهترین سالن کوتاهی مو در رشت بر اساس مولفه‌های مختلفی برای شما بهترین مدل مو را انتخاب می‌کند. طول مو، نوع مو، رنگ مو و سبک زندگی از جمله مواردی است که باید در نظر گرفته شود. اگر شما ساعات زیادی از روز در محل کار هستید یک مدل کوتاه ساده که نیاز به روتین و مراقبت آنچنانی نداشته باشد، انتخاب خوبی برای شماست. در حالی که اگر اکثر روز در خانه یا محل کار زنانه هستید، می‌توانید یک مدل موی جذاب‌تر را انتخاب کنید.

بهترین کوتاهی مو در رشت 

درک این عوامل و نحوه تأثیر آن‌ها بر انتخاب مدل مو به شما کمک می‌کند هنگام مراجعه به آرایشگر انتخاب درستی داشته باشید. انتخاب مدل موی مناسب ظاهری جذاب به شما می‌بخشد و باعث می‌شود منحصر به فرد به نظر برسید. با در نظر گرفتن این عوامل و پیروی از چند نکته ساده، هر کسی می‌تواند مدل مویی متناسب با نیاز خود پیدا کند و ظاهر کلی خود را بهبود بخشد. اما اگر فکر می‌کنید هنوز نمی‌توانید تصمیم بگیرید از کارشناسان بهترین سالن کوتاهی مو در رشت مشاوره بگیرید.

برای کوتاهی مو در رشت کجا برم؟

تاثیر بزرگی که مدل مو بر جذابیت یک خانم می‌گذارد را می‌توان با مرور عکس‌هایی از مدل موهای مختلف شما در طول سالیان سال به خوبی مشاهده کرد. بنابراین مو این قابلیت را دارد که شما را زیباتر نشان دهد یا چهره شما را از تعادل خارج کند. مو این قابلیت را دارد که عناصر جذاب چهره شما را برجسته کند و حتی ایرادات صورت شما را بپوشاند. به عنوان مثال، مدل موی چتری یک انتخاب عالی برای پیشانی‌های بیش از حد بلند است.

اگر فرم چهره و جنس موهای خود را می‌شناسید، می‌توانید به راحتی مدل دلخواهتان را پیدا کنید و از آرایشگر بخواهید آن را اجرا کند. اگر هنوز مردد هستید بهتر است از یک حرفه‌ای کمک بخواهید. «سالن تیکا» را می‌توان بهترین سالن کوتاهی مو در رشت نام برد که حرفه‌ای‌ترین مجموعه‌ای است که پیرایش موی زنانه را به صورت تخصصی در رشت انجام می‌دهد. نه تنها برای کوتاهی و انتخاب مدل مو، بلکه در انتخاب مدل مناسب برای شنیون در مراسمات و جشن‌ها نیز می‌تواند به عنوان یک مشاورو مجری کاربلد در کنارتان باشد.

اطلاعات تماس

رشت، گلسار، استاد معین، خیابان پروفسور رضا، بالای خشکشویی مرجان، طبقه دوم

تلفن تماس 33770682-013

Tika_beauty_salon

دسترسی ها

خانه

درباره ما

بلاگ

تماس با ما

Call Now Button