مرکز تخصصی رنگ مو در رشت

آشنایی با مرکز تخصصی رنگ مو در رشت برای افرادی که در این استان به دنبال یک رنگ کار حرفه‌ای هستند، بسیار حائز اهمیت است. از آنجا که رنگ کردن مو کاری کاملا حرفه‌ای و تخصصی است برای ایجاد یک رنگ موی زیبا همراه با حفظ سلامت موها باید به مرکزی تخصصی مراجعه کرد. به همین دلیل در اینجا قصد داریم با بهترین مرکز تخصصی رنگ مو در رشت آشنا شویم. اگر به دنبال بهترین رنگ کار مو در رشت هستید، با ما همراه باشید.

آرایشگاه خوب برای رنگ مو در رشت بهترین مرکز رنگ و مش در رشت

آشنایی با مرکز تخصصی رنگ مو در رشت

رنگ کردن مو یکی از کارهای زیبایی است که در ظاهر افراد و جذابیت آن‌ها تاثیر بسزایی دارد. با استفاده از رنگ مو یا هایلایت مو می‌توان زیبایی چهره را دو چندان کرد و تنوع خاصی در صورت ایجاد کرد. به همین دلیل نیز اغلب افراد مرتبا رنگ موهای خود را تغییر می‌دهند. اما رنگ کردن مو کار چندان ساده‌ای نیست. این کار نیاز به مهارت و تجربه کافی دارد تا علاوه بر ایجاد یک رنگ موی جذاب، سلامت موها نیز حفظ شود.

رنگ مو رشت

این موضوع در ترکیب رنگ‌های خاص بیشتر خودش را نشان می‌دهد چراکه رنگ موهایی وجود دارند که از ترکیب چندین رنگ مو ایجاد‌ می‌شوند و فرمولاسیون پیچیده‌ای دارند. در نتیجه ایجاد چنین رنگ‌هایی کار یک مرکز تخصصی و حرفه‌ای است که با انواع ترکیب رنگ‌ها و فرمولاسیون آن‌ها آشنا باشد سالن تیکا بیوتی به عنوان یک مرکز تخصصی رنگ مو در رشت فعالیت دارد و با تکیه بر سال‌ها تجربه در کار رنگ و هایلایت می‌تواند بهترین خدمات را به مشتریان ارائه دهد. پروسه انجام رنگ مو در تیکا با سایر سالن‌های زیبایی تفاوت‌هایی دارد که با آن آشنا‌ می‌شویم.

مراحل انجام رنگ مو در مرکز تخصصی رنگ مو در رشت

معمولا افراد هنگام مراجعه به سالن‌های زیبایی به مراحل انجام رنگ مو توجه نمی‌کنند و تنها خروجی کار را می‌بینند اما باید گفت مراحل انجام رنگ موضوع مهمی است که تفاوت یک سالن زیبایی معمولی با سالن زیبایی تخصصی را مشخص می‌کند. در مرکز تخصصی رنگ مو رشت، پروسه انجام رنگ مو با جزئیات بیشتری همراه است. به همین دلیل نیز سالن زیبایی تیکا جزء بهترین مرکز رنگ و مش در رشت شناخته می‌شود. میزان رضایت مشتریان نیز از خدمات زیبایی تیکا بیشتر از سایر مراکز است. در ادامه این مراحل را بررسی می‌کنیم:

استفاده از بهترین برند رنگ مو

یکی از نکات مهم در رنگ کردن مو که اثر مستقیم بر کیفیت رنگ مو و خروجی نهایی دارد، برند رنگ مو است. واقعیت این است که تمامی‌برندهای رنگ موی موجود در بازار از نوع با کیفیت نیستند. از این رو استفاده از یک رنگ باکیفیت بسیار حائز اهمیت است. به همین دلیل در سالن زیبایی تیکا، مرکز تخصصی رنگ مو در رشت در لاین رنگ و لایت از محصولات برند کئون هلند استفاده می‌شود. این برند جزء یکی از برندهای معروف و با کیفیت رنگ مو در اروپا است که بهترین متریال در آن استفاده شده است.

بهترین رنگ کار مو در رشت

فرمولاسیون رنگ‌های این برند به گونه‌ای است که در پایان کار شاهد نرمی و درخشش موها خواهید بود. نکته مهم دیگر این است که محصولات این برند در هیچ مغازه آرایشی و بهداشتی به فروش نمی‌رسد و تنها سالن‌های حرفه‌ای اجازه فروش و استفاده از این محصول را دارند. بنابراین اگر قصد خرید رنگ مو کئون را دارید می‌توانید به راحتی آن را از سالن تیکا تهیه نمایید.

ترکیب مواد رنگ در حضور مشتری

بسیاری از مشتریان از این موضوع ناراضی هستند که رنگ مو در حضور آن‌ها ترکیب نمی‌شود. به عبارت دیگر آن‌ها اطمینان خاطر ندارند که ترکیبات استفاده شده در رنگ مو از برندهای معروف باشد. این بی اعتمادی زمانی شکل گرفت که برخی از افراد غیر حرفه‌ای از برندهای بی کیفیت در ترکیبات رنگ مو استفاده‌ می‌کردند و در نهایت هزینه‌های بالایی بابت رنگ مو از مشتری دریافت‌ می‌کردند. اما در سالن زیبایی تیکا، مرکز تخصصی رنگ مو در رشت، برای جلب اعتماد مشتریان همواره رنگ‌ها و متریال داخل آن در حضور مشتری ترکیب می‌شود تا همه چیز به طور شفاف در مقابل دیدگان مشتری انجام گیرد. بنابراین جای هیچ گونه نگرانی در این خصوص وجود ندارد.

ثبت ترکیبات رنگ و میزان آن‌ها

در سالن تیکا، مرکز تخصصی رنگ مو در رشت، کلیه ترکیباتی که در رنگ استفاده شده همراه با میزان آن ثبت می‌شود. مقدار هر رنگ به گرم بر روی ترازو وزن می‌شود و برای مراجعات بعدی مشتری ثبت می‌گردد. ثبت ترکیبات رنگ و میزان آن‌ها در کمتر سالن زیبایی انجام می‌شود و ضرورتی برای این کار حس نمی‌شود. اما با این کار در مواردی که ریشه‌های مو رشد کرده اند و مشتری برای ریشه گیری مو مراجعه می‌کند، می‌توان دقیقا همان رنگ قبلی را بر روی مو به وجود آورد.

علاوه بر این اگر پس از مدتی مشتری مجددا همان ترکیب رنگ را درخواست کند می‌توان به راحتی آن را بر روی مو ایجاد کرد. این کار روند رنگ کردن مو را هم برای آرایشگر هم برای مراجعین آسان‌تر می‌کند. این درحالی است که بدون ثبت دقیق ترکیبات رنگ مو و میزان آن ممکن است ترکیبات جدید کمی با ترکیب قبلی متفاوت شوند و خروجی نهایی رنگ مو کمی روشن‌تر یا تیره‌تر از قبل شود.

انجام خدمات احیای مو بعد از رنگ

معمولا پس از رنگ کردن مو، موها خشک و شکننده‌ می‌شوند. در چنین شرایطی نیاز به محصولات مراقبت از مو احساس می‌شود. اگر احیای مو بعد از رنگ مو انجام نشود، زیبایی رنگ مو نیز نمایان نمی‌شود و به مرور زمان هم موها کدر‌ می‌شوند. در صورتی که بعد از انجام رنگ و لایت، مو احتیاج به احیا داشته باشد، امکان استفاده از محصولات هوم کر در سالن زیبایی تیکا وجود دارد.

کلیه محصولات هوم کر که در سالن تیکا استفاده می‌شود از برند کئون هستند. این محصولات شامل شامپو، نرم کننده، ماسک داخل حمام، و محصولات مراقبت از مو قبل از براشینگ است. در صورتی که افراد نیاز به خرید این نوع محصولات مراقبتی داشته باشند می‌توانند محصولات هوم کر کئون را از سالن تیکا خریداری نمایند.

دلیل برتری سالن زیبایی تیکا در لاین رنگ و لایت

سالن‌های زیبایی متعددی در حال فعالیت در زمینه زیبایی هستند در این بین، 15 سال سابقه درخشان در حوزه ارائه خدمات زیبایی مهم‌ترین برتری سالن زیبایی تیکا، مرکز تخصصی رنگ مو در رشت است. کلیه خدمات زیبایی در سالن زیبایی تیکا تحت نظر مدیریت سالن، خانم مرسده کاظمی انجام می‌شود که از مدرسان رسمی فنی و حرفه‌ای است. سال‌ها تجربه تخصصی در زمینه رنگ مو و شرکت در دوره‌های داخلی و خارجی رنگ مو موجب شده است که سالن زیبایی تیکا به یک آرایشگاه خوب برای رنگ مو در رشت تبدیل شود و به شهرت برسد.

بهترین سالن رنگ مو در رشت

همچنین به‌روز بودن و آپدیت شدن در لاین رنگ و لایت یکی دیگر از مشخصه‌های مهم یک سالن زیبایی است. در تیکا با استفاده از دانش روز همواره سعی می‌شود کلیه ترکیب‌های به روز رنگ و لایت اجرا شود و متدهای اجرایی بر روی مو کاملا به روز باشد. در نتیجه با مراجعه به این سالن دیگر شاهد استفاده از متدهای قدیم نخواهید بود و کلیه خدمات آرایشی با جدیدترین متدهای روز دنیا انجام‌ می‌شوند. این موضوع نیز یکی دیگر از دلایل برتری تیکا در لاین رنگ و لایت است که توانسته است رضایت مشتریان را جلب کند.

 

خدمات سالن زیبایی تیکا، مرکز تخصصی رنگ مو در رشت

در سالن زیبایی تیکا شما می‌توانید کلیه خدمات مربوط به مو را دریافت کنید. این خدمات شامل کوتاهی مو، رنگ و لایت، احیای مو با استفاده از بوتاکس، کراتین یا پروتئین تراپی، میکاپ و شنیون و خدمات آموزش آرایشگری است. شما می‌توانید هر یک از این خدمات را با جدیدترین تکنیک‌ها دریافت کنید. علاوه بر این برای افرادی که بخواهند در زمینه آرایشگری و لاین‌های مختلف آن آموزش ببینند می‌توانند با اطمینان خاطر از کلاس‌های آموزشی تیکا استفاده نمایند. کلاس‌های باکیفیت رنگ و لایت در این مرکز آن را به یک مرکز تخصصی رنگ مو در رشت تبدیل کرده است که می‌تواند به صورت کاملا تکنیکال آموزش رنگ مو را به هنرجویان ارائه دهد. در نتیجه اگر به دنبال یک مرکز تخصصی و حرفه‌ای برای یادگیری حرفه پردرآمد رنگ و لایت هستید می‌توانید مرکز تخصصی رنگ مو در رشت، سالن زیبایی تیکا را با اطمینان خاطر انتخاب کنید.

بهترین مرکز رنگ و مش در رشت

در اینجا با سالن زیبایی تیکا، مرکز تخصصی رنگ مو در رشت و خدمات آن آشنا شدیم. با استفاده از خدمات تیکا می‌توانید بهترین و زیباترین رنگ مو را داشته باشید و زیبایی خود را دو چندان کنید. اگر به دنبال بهترین سالن رنگ مو در رشت هستید، سالن زیبایی تیکا بهترین گزینه برای شما خواهد بود؛ چراکه سال‌ها تجربه در زمینه رنگ و لایت می‌تواند خیال افراد را بابت کیفیت نهایی رنگ مو راحت کند.

#مرکز_تخصصی_رنگ_مو_در_رشت، #رنگ_مو_رشت، #بهترین_رنگ_کار_مو_در_رشت، #بهترین_سالن_رنگ_مو_در_رشت،  #آرایشگاه_خوب_برای_رنگ_مو_در_رشت،  #بهترین-مرکز_رنگ_و_مش_در_رشت

اطلاعات تماس

رشت، گلسار، استاد معین، خیابان پروفسور رضا، بالای خشکشویی مرجان، طبقه دوم

تلفن تماس 33770682-013

Tika_beauty_salon

دسترسی ها

خانه

درباره ما

بلاگ

تماس با ما

Call Now Button