بهترین کراتینه مو در رشت

حتما برای شما یا دوستانتان پیش آمده که پس از رنگ یا دکلره کردن به موهایتان آسیب وارد شده و با مواردی مانند خشکی مو درگیر بوده‌اید. به طور کلی پس از دکلره تارهای مو به مراقبت بسیار زیادی احتیاج دارند و در صورت آسیب دیدن مو نیز روش‌های مختلفی جهت احیای مو وجود دارد. یکی از این روش‌ها که امروزه طرفداران بسیاری پیدا کرده، کراتینه مو جهت تقویت و احیای تارهای مو است. برای مراقبت از مو نمی‌توانیم به هر محصول متفرقه یا هر سالن آرایشی و بهداشتی به راحتی اعتماد کنیم. در ادامه قصد داریم به اعتبار، تخصص و مهارت بهترین مرکز کراتینه مو در رشت در زمینه احیا و تراپی مو بپردازیم.

 بهترین کراتینه رشت  

احیای مو رشت 

هر روشی که باعث درمان، ترمیم و تقویت موهای آسیب دیده می‌شود، احیا یا تراپی نام دارد. مشکلات مختلف، روش‌های احیای متفاوتی دارند و نمی‌توانیم از یک روش برای درمان همه مشکلات استفاده کنیم. از مهمترین روش‌های احیای مو می‌توانیم به کراتینه، پروتئین تراپی، ویتامینه، ریباندینگ و بوتاکس اشاره کنیم. هر کدام از این روش‌ها به شکل متفاوتی تارهای مو را تقویت کرده و باعث درخشندگی و سلامت آن‌ها می‌شوند.

کراتینه مو رشت

پیش از این اشاره داشتیم که کراتینه یکی از روش‌های احیای مو به صورت تخصصی محسوب می‌شود. نکته قابل توجه در این خصوص اهمیت وجود کراتین در تارهای مو است. در حالت کلی موهای شما دارای پروتئینی به نام کراتین هستند که عوامل مخربی کیفیت این ماده و اثربخشی آن را تحت تاثیر قرار می‌دهند. به همین جهت سالن‌های زیبایی روش کراتینه را برای تقویت و بازسازی مو برای مشتریان در نظر می‌گیرند.

به عنوان مثال رنگ کردن مو با محصولات نامرغوب، عدم استفاده از شامپو یا نرم‌کننده مناسب، استفاده زیاد از سشوار، اتوی مو و… باعث از بین رفتن کراتین موجود در مو می‌شوند. همچنین کراتین موجود در مو برای تمام افراد یکسان نبوده و ممکن است شخصی به صورت ژنتیکی کراتین کمتری در موی خود داشته باشد. روش کراتینه راهکار کاملا مناسبی برای این دسته از افراد خواهد بود.

کراتینه با دو هدف احیا و صاف شدن مو انجام می‌شود. البته افرادی که با هدف صافی موهای خود را کراتینه می‌کنند در واقع به تقویت مو نیز کمک می‌کنند. شما می‌توانید به جای هر روز اتو کشیدن بر روی تارهای مو، برای یک بار کراتینه مو انجام دهید و تا چندین ماه از اتو کشیدن خلاص شوید. در این حالت آسیبی به موهای خود نیز وارد نخواهید کرد.

کراتینه مو چه مزایایی دارد؟

  • ایجاد لطافت و درخشندگی در تارهای مو
  • ضخیم شدن تارهای موی نازک
  • ترمیم موهای آسیب دیده
  • نرم و صاف شدن مو
  • تقویت ساقه مو
  • آسان شانه شدن مو پس از حمام
  • افزایش بافت چربی لازم برای مو
  • تامین رطوبت مورد نیاز برای ساقه مو
  • از بین رفتن موخوره

بهترین مرکز کراتینه مو در رشت

یکی از تخصصی‌ترین مراکز کراتینه مو در شهر رشت، سالن زیبایی تیکا است که از بهترین مواد به منظور جلب رضایت مشتری‌های خود استفاده می‌کند. شما می‌توانید با اعتماد کامل مراقبت از موهای خود را به تیکا بسپارید. در حال حاضر تیکا به عنوان بهترین مرکز کراتینه مو در رشت شناخته شده است.

از آنجا که مراقبت از پوست و مو اهمیت بسیاری دارد و هر آسیبی به راحتی جبران نمی‌شود باید اعتبار سالن آرایشی و کیفیت مواد مورد استفاده را در نظر داشته باشیم. به همین جهت باید در مورد کیفیت خدماتی که یک سالن زیبایی ارائه می‌دهد، تحقیقات لازم را انجام دهید.

 

کراتینه مو در رشت

اگر ساکن شهر رشت هستید و هنوز سالن زیبایی معتبری برای احیای موهای آسیب دیده خود پیدا نکرده‌اید، بدون شک به تیکا اعتماد کنید. در سالن زیبایی تیکا تمامی روش‌های احیای مو مانند کراتینه با رعایت اصول و مطابق با استانداردهای روز دنیا انجام می‌شود. محصولات و موادی که برای انجام این روش‌های مراقبتی مورد استفاده قرار می‌گیرند، همگی بهترین کیفیت را دارند. تیکا به سلامت و شادابی موهای شما اهمیت می‌دهد و تحت هیچ شرایطی اعتبار خود را با استفاده از مواد اولیه نامرغوب خدشه‌دار نخواهد کرد.

روش کراتینه مو در تیکا

تمامی روش‌های مراقبت و درمان مو در سالن زیبایی تیکا به بهترین شکل انجام می‌شوند. مراحل مختلف احیای مو بر اساس استانداردهای موجود و رعایت اصول اولیه مراقبت از مو به نتیجه می‌رسند. برای کراتینه مو ابتدا موهای شما به خوبی شسته شده و همکاران ما پس از شستشو به وسیله سشوار کمی از رطوبت مو را می‌گیرند. در نهایت نیز تارهای موی دسته‌بندی شده به مواد مخصوص کراتینه آغشته شده و پس از گذشت مدت زمان لازم، کار به اتمام می‌رسد. نکته مهمی که باعث شده تا تیکا به بهترین مرکز کراتینه مو در رشت تبدیل شود، تعهد کاری کارکنان آن است. تمامی مراحل در روش‌های احیای مو با تخصص و مهارت کامل توسط کارکنان باتجربه تیکا انجام می‌شوند. به همین جهت جای نگرانی برای آسیب‌دیدگی مو و عدم رضایت مشتریان وجود نخواهد داشت.

تیکا چه خدماتی برای کراتینه مو ارائه می‌دهد؟

نانو کراتینه

یکی از مهمترین خدماتی که شما می‌توانید برای کراتینه مو در سالن زیبایی تیکا دریافت کنید، نانو کراتینه است. در این روش موهای شما در یک جلسه با استفاده از مواد گیاهی کراتینه می‌شود. توجه داشته باشید که در روش نانو کراتینه بازگشت مو به حالت آسیب دیده اولیه، امکان‌پذیر نبود و مواد استفاده شده از ماندگاری بسیار بالایی برخوردار هستند.

نانو کراتینه مخصوص موهای دکلره

همانطور که اشاره داشتیم، معمولا پس از دکلره کردن تارهای مو خشک شده یا تغییر رنگ می‌دهند. برای جلوگیری از وقوع این اتفاق شما می‌توانید از روش نانو کراتینه مخصوص موهای دکلره استفاده کنید. این روش نیز در یک جلسه انجام شده و پس از فرایند احیا موهای شما تحت هیچ شرایطی تغییر رنگ نخواهد داد. در سالن زیبایی تیکا از روش‌های دیگری مانند بوتاکس مو، پلکس تراپی و نانو پروتئین نیز برای احیای موهای آسیب دیده و شکننده استفاده می‌شود.

استفاده از مواد باکیفیت

یکی از مهمترین مواردی که در تیکا رعایت می‌شود، استفاده از محصولاتی است که از بهترین مواد اولیه ساخته شده‌اند. تارهای مو به خودی خود بسیار شکننده و لطیف هستند، به همین جهت مراقبت از آن‌ها با استفاده از مواد باکیفیت، اهمیت بسیار زیادی دارد.

شاید این طور تصور کنید که پس از انجام کراتینه مو دیگر نیازی به مراقبت‌های خانگی ندارید. سخت در اشتباه هستید، موهای شما دائما نیاز به مراقبت و نگهداری اصولی دارند. شستشوی مو با شامپوهای بدون سولفات، عدم استفاده زیاد از سشوار و اتوی مو، شستشوی مو با آب ولرم، استفاده از ماسک مو در حمام و… از جمله روش‌های مراقبت خانگی هستند که باید همچون یک روتین رعایت شده و انجام شوند.

 

عوامل تاثیرگذار بر روی سلامت مو

  • استفاده زیاد از سشوار و اتوی مو
  • تماس مستقیم تارهای مو با حرارت
  • استفاده از شامپوی نامناسب
  • بستن مو با کش یا کلیپس و ایجاد فشار بر روی تارهای مو
  • شستشوی مو با آب داغ
  • چنگ زدن تارهای مو هنگام شستشو
  • عدم استفاده از ماسک یا سرم مو
  • شستن مو به دفعات

 

احیای مو در بهترین مرکز کراتینه مو در رشت

موهای آسیب دیده به خودی خود سالم نشده و تنها راه‌حل موجود برای درمان، کوتاه کردن مو نیست. ممکن است بسیاری از افراد به شما کوتاه کردن مو را پیشنهاد بدهند اما این موضوع تنها به معنای فرار کردن از اصل مشکل است.

امروزه دانش و تجربه متخصصان در حوزه زیبایی و سلامت پوست و مو پیشرفت زیادی داشته است. شما می‌توانید از روش‌های مراقبتی به بهترین شکل برای درمان و ترمیم موهای آسیب دیده خود بهره‌مند شوید. اگر با مویی شکننده و ضعیف به سالن زیبایی تیکا مراجعه کنید، کارکنان متخصص و آموزش‌دیده در این مرکز از روش‌هایی موثر و موادی باکیفیت برای بازسازی موهای شما استفاده خواهند کرد.

برای درمان موی ضعیف، آن‌ها را کوتاه نکنید. روش جایگزین را انتخاب کرده و به بهترین سالن برای کراتینه مو در رشت مراجعه کنید. کافی است پس از احیای مو به روش کراتینه در تیکا به تارهای موی خود در آیینه نگاهی بیندازید تا از تماشای موهایی شاداب، سالم و درخشان لذت ببرید.

اعتماد به تیکا

شاید بسیاری از شما تجربه‌های ناخوشایندی از مراجعه به سالن‌های زیبایی مختلف داشته باشید. این امر باعث می‌شود تا نتوانید به راحتی به مرکز دیگری اعتماد کنید. اگر تا به حال از هیچ روش احیای مو استفاده نکرده‌اید به تیکا اعتماد کنید تا از وقوع تجربه‌ای تلخ جلوگیری کنید. همچنین اگر پیش از این موهای شما به دلیل عدم تجربه آرایشگر یا استفاده از مواد نامناسب و بی‌کیفیت، ضعیف شده است، بار دیگر ترس را کنار گذاشته و از مهارت کارکنان باتجربه تیکا غافل نشوید.

 

نتیجه گیری و جمع بندی

کراتینه مو یکی از روش‌های مو در احیا و درمان موهای ضعیف و آسیب دیده محسوب می‌شود. تیکا بهترین مکان برای تبدیل موهای آسیب دیده به موهایی درخشان، سالم و شاداب است. به تیکا اعتماد کرده و ترمیم موهای خود را به آن‌ها بسپارید. بدون شک پشیمان نشده و تیکا را به دیگر دوستان و آشنایان خود نیز معرفی خواهید کرد.

تمامی پرسنل تیکا در حرفه خود متخصص بوده و در محیطی پویا بهترین آموزش و تجربه را داشته‌اند. تیکا هدفی جز رضایت مشتری و ارائه خدماتی متفاوت به شما نداشته و در این مسیر از هیچ راهنمایی به مشتریان خود دریغ نمی‌کند. همچنین اگر از علاقه‌مندان رشته‌های آرایشی و زیبایی هستید، می‌توانید در دوره‌های آموزشی این مرکز شرکت کرده و مدرک فنی حرفه‌ای دریافت کنید.

کارآموزانی که در تیکا آموزش دیده‌اند، در حال حاضر به بهترین متخصصان پوست و مو تبدیل شده و اعتماد به تیکا آن‌ها را به درآمدزایی رسانده است. تیکا یکی از تخصصی‌ترین مراکز زیبایی در زمینه مراقبت از پوست و مو در شهر رشت بوده و اعتبار خود را با ارائه خدماتی متفاوت به دست آورده است.

اطلاعات تماس

رشت، گلسار، استاد معین، خیابان پروفسور رضا، بالای خشکشویی مرجان، طبقه دوم

تلفن تماس 33770682-013

Tika_beauty_salon

دسترسی ها

خانه

درباره ما

بلاگ

تماس با ما

Call Now Button